پژو پارس
اخبار بروز

سری جدید پژو پارس در راه بازار است!

در پی حواشی قیمت بالای خودرو پژو پارس در بازار، ایران خودرو از برنامه جدید خود برای تولید پژو پارس در سال جاری رونمایی کرد. ظرفیت تولید محصول پارس روزانه از ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال کاری ۱۴۰۳، در کم‌تر از ۲ ماه به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.

افزایش تولید پژو پارس

به منظور افزایش ظرفیت تولید خودرو پارس، شرکت با هماهنگی شبکه تامین و قطعه‌سازان، ظرفیت تولید روزانه را از ۴۰۰ دستگاه ابتدای امسال به ۷۰۰ دستگاه در کم‌تر از دو ماه افزایش خواهد داد. این تغییرات نه تنها متقاضیانی که در دور اول فروش محصولات شرکت‌های خودروساز با مکانیزم نوبت‌دهی برای پژو پارس ثبت‌نام کرده‌اند را خوشحال می‌کند. همچنین باعث روان‌تر شدن بازار خودرو نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد!

ایران خودرویی ها در روزهای کاری ابتدایی ۱۴۰۳ از فراخوان متقاضیان جدید بعد از تعطیلات نوروز براساس الویت های ثبت نام خبر داده بود. این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار امسال صورت گرفته است. به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، ادامه خواهد داشت.

خرید لوازم یدکی پژو پارس

با توجه به قیمت بالای پژو پارس در بازار، افزایش تولید خودرو ممکن است به کاهش قیمت آن منجر شود. افزایش تولید معمولاً باعث افزایش رقابت در بازار می‌شود که می‌تواند به کاهش قیمت خودروها منجر گردد. جهت خرید لوازم یدکی پژو پارس فروشگاه لوازم یدکی وندایدک ارائه دهنده انواع لوازم یدکی خودرو یک خرید مطمئن و باکیفیت را برای شما تضمین می‌کند. کافیست قبل از خرید با کارشناسان فروش ما به شماره 02133909235 و 09124176365 تماس حاصل فرمایید تا با اطمینان لوازم یدکی مطابق با خودروی خود را خریداری کنید. در صورت نبود قطعه مورد نظر در سایت، از طریق فرم درخواست قطعه یا تماس با کارشناسان فروش سفارش خود را ثبت نمایید تا در صورت موجودی انبار، محصول برای شما ارسال گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو