ثبت نام بدون قرعه کشی
اخبار بروز

ثبت نام بدون قرعه کشی ایران‌خودرو آغاز شد!

شرکت ایران خودرو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در ایران  آغاز ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو با تحویل ۹۰ روزه اعلام کرد. این شرایط ثبت نام بدون قرعه کشی مربوط به جدیدترین محصول ایران خودرو، یعنی خودروی هایما x7 است.

شرایط ثبت نام بدون قرعه کشی خودرو هایما

شرایط و ثبت نام جدید مربوط به خودرو هایما x7 می‌باشد. بر اساس اطلاعیه ایران‌خودرو قیمت هایما ۷X در حدود یک میلیارد و۴۸۲ میلیون تومان است. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روزه اعلام شد.

لینک سایت ثبت نام هایما

جهت تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی هایما کافیست به سایت ثبت نام ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir مراجعه نمایید. لازم به ذکر است درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو

شرایط ثبت نام هایما بدون قرعه کشی
  • حداقل فاصله از آخرین خرید و تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه و سایر خودروسازان ۲۴ ماه می‌باشد.
  • انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در اولویت بندی به اشخاص ثالث حتی به صورت وکالتی  نیز فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است.
  • ثبت نام هایما ۱۴۰۲ برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر و دارای تاریخ اعتبار الزامی می‌باشد.
  • متقاضیان باید در هنگام ثبت نام هایما بدون قرعه کشی، شماره حساب و شماره شبا مربوط به خود را معرفی نماید. برای واریز وجه، لازم است از کارت های بانکی به نام خود استفاده نماید.
  • امکان صلاح در قرارداد وجود ندارد.
  • فرد انتخاب شده، می‌بایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت اقدام نماید.
  • شماره تلفن همراه معرفی شده، باید به نام فرد متقاضی باشد.

در پایان

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان در بخش آخر الویت ایران خودرو قرار گرفته، برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردید. این اشخاص می‌توانند دراین بخشنامه نسبت به ثبت نام هایما X7 اقدام کنند.

فراخوان مرحله سی و نهم اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی)

شرح خودرو

کد کلاس خودرو

رنگهای قابل عرضه

برنامه فروش

موعد تحویل

هایما X7

53001

مشکی متالیک، خاکستری متالیک، ذغالی، قهوه‌ای کادرو

107001

90 روز

بدون سود مشارکت و انصراف

فروشگاه لوازم یدکی وندایدک ارائه دهنده انواع لوازم یدکی خودرو یک خرید مطمئن و باکیفیت را برای شما تضمین می‌کند. کافیست قبل از خرید با کارشناسان فروش ما به شماره 02133909235 و 09124176365 تماس حاصل فرمایید تا با اطمینان قطعه یدکی مطابق با خودروی خود را خریداری کنید. در صورت نبود قطعه مورد نظر در سایت، از طریق فرم درخواست قطعه یا تماس با کارشناسان فروش سفارش خود را ثبت نمایید تا در صورت موجودی انبار، محصول برای شما ارسال گردد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو