پیش فروش کشنده فوتون H۴
اخبار بروز

پیش فروش کشنده فوتون H۴ دستی اعلام شد

زمان و شرایط پیش فروش کشنده فوتون H۴ دستی در طرح فروش چکی ایران خودرو دیزل اعلام شد.

پیش فروش کشنده فوتون 4H

پیش فروش کشنده فوتون H۴ دستی در طرح فروش چکی ایران خودرو دیزل از یکشنبه ۳۰ مهرماه 1402 فعال خواهد شد. قیمت قطعی فروش این خودرو به همراه احتساب مالیات‌ها، عوارض قانونی، هزینه گواهی اسقاط و علی الحساب حق بیمه شخص ثالث یکساله و هزینه‌های شماره گذاری، 37.050.554.630 تومان اعلام شده است. هزینه پیش پرداخت اولیه در زمان ثبت نام 14.820.554.630 تومان است.

معرفی کشنده فوتون 4H

خودرو کشنده فوتون h4، یک خودروی سنگین با توانایی حمل بار بالا و عملکرد قابل اعتماد است. این خودرو با طراحی مدرن و جذاب، به همراه ویژگی‌های امنیتی و رفاهی بالا، برای حمل بار در مسافت‌های طولانی طراحی شده است. فوتون h4 با موتور دیزل 6 سیلندر با قدرت 430 اسب بخار، به همراه جعبه‌دنده 16 دنده جلو و دو دنده عقب عرضه می‌شود. این خودرو با توانایی حمل بار تا 40 تن، مناسب برای حمل بار در مسافت‌های طولانی و در شرایط سخت و نامساعد است.

بیشتر بخوانید: نکات نگهداری خودرو در فصل زمستان

پیش فروش کشنده فوتون H۴

بیشتر بخوانید: نکات خرید لوازم یدکی که باید بدانید!

امکانات این خودرو کشنده فوتون

فوتون h4 با داشتن ویژگی‌های امنیتی مانند سیستم ترمز ABS و EBD، سیستم کنترل پایداری و کنترل دوران، سیستم هشدار تصادف و سیستم کنترل فاصله، امنیت راننده و بار را تضمین می‌کند. همچنین، با داشتن ویژگی‌های رفاهی مانند سیستم صوتی با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند، سیستم تهویه هوا و صندلی‌های راحت، راننده و مسافران را در طول سفر راحت‌تر می‌کند. با توجه به ویژگی‌های قابل توجه فوتون h4، این خودرو به عنوان یک گزینه جذاب برای شرکت‌های حمل و نقل بار در مسافت‌های طولانی مطرح است.

نحوه پیش فروش چکی خودرو کشنده فوتون 4H

برای خرید با استفاده از چک، سر رسید چک اول به تاریخ 15 آذر 1402 به مبلغ 11.115.000.000 می‌باشد. چک دوم به سر رسید 14 دی ماه 1402  به مبلغ 11.115.000.000 است. سود مشارکت سالیانه 12 درصد و سود انصراف سالیانه 9 درصد می‌باشد. این خودرو در اواخر بهمن ماه 1402 به خریداران تحویل داده می‌شود. در صورت تاخیر در تحویل شرکت ایران خودرو وظیفه دارد تا سود مشاکرت به علاوه 1 درصد ماهانه به عنوان جریمه به خریدار پرداخت نماید.

خرید لوازم یدکی خودرو با تخفیف!

در یکشنبه 30 مهرماه ساعت 10 این طرح اجرا خواهد شد. ثبت نام کامیون کشنده فوتون 4H از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی انجام پذیر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو