اخبار بروز

فروش فوق‌العاده ایران خودرو آغاز شد!

فروش فوق‌العاده ایران خودرو پژو پارس و شرایط ثبت نام پژو پارس با تحویل 3 ماهه، توسط شرکت ایران خودرو اعلام شد.

خودرو پژو پارس

پژو پارس یکی از خودروهای تولید شده توسط شرکت ایران خودرو است که در سال ۱۳۷۲ به بازار عرضه شد. این خودرو به عنوان یک خودرو سواری در بازار خودرو ایران شناخته شده و در دو مدل ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ سی سی تولید می‌شود. مدل جدید پژو پارس، از تکنولوژی های جدید و پیشرفته استفاده شده که باعث بهبود عملکرد، کاهش صدا و لرزش، افزایش ایمنی و کیفیت ساخت است. همچنین، این خودرو با داشتن قطعات یدکی آسان در دسترس، تعمیر و نگهداری آسان و ارزان را فراهم می‌کند.

فروش فوق‌العاده ایران خودرو پژو پارس

ثبت نام خودرو پژو پارس در مهر ماه 1402 در سایت ایران خودرو از تاریخ 15 مهر ماه تا روز سه‌شنبه 25 مهرماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان میتوانند برای ثبت نام پژو پارس با موتور YP 7XU از طریق سایت esale.ikco.ir  اقدام به ثبت نام نمایند.

هزینه و زمان تحویل خودرو

برای ثبت نام در ابتدا باید نصف مبلغ خودرو یعنی 294 میلیون را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایید. مابقی مبلغ را تا 3 ماه آینده و زمان تحویل خودرو، براساس قیمت روز کارخانه باید تسویه حساب شود.

بیشتر بخوانید: پیش فروش کشنده فوتون H۴ دستی اعلام شد

آغاز فروش فوق‌العاده ایران خودرو

چه کسانی میتوانند در این پیش فروش شرکت کنند؟

جهت شرکت در فروش فوق‌العاده ایران خودرو، افراد زیر می‌توانند برای ثبت نام اقدام نمایند:

  • متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش خودرو، ثبت نام کرده‌ و نامشان در اولویت فروش پاییز 1402 اعلام شده.
  • افرادی که پیامک توسط شرکت ایران خودرو دریافت و اسامی ایشان در سایت ایران خودرو درج شده است.
خرید لوازم یدکی خودرو پژو پارس با یک کلیک!

زمان تحویل این محصول 3 ماهه اعلام شده است. در صورت هر گونه تاخیر در تحویل خودرو، طبق ضوابط مندرج در قرار داد، معادل 36 درصد سالیانه، خسارت تاخیر بصورت روزشمار محاسبه و پرداخت خواهد شد.

در پایان

برای ارتقاء استانداردهای ملی در سال 1402، تجهیزاتی جهت امکانات ایمنی و رفاهی به این محصول اضافه شده است. خودروی انتخابی در سایت به عنوان خودرو پایه محصول بوده و قیمت خودرو با کلاس جدید محاسبه و هزینه از خریدار دریافت می‌شود. همچنین شما برای خرید لوازم یدکی خودرو پژو پارس با تخفیف ویژه میتوانید از فروشگاه لوازم یدکی وندایدک اقدام به خرید نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو