اولین فروش فوق العاده ایران خودرو
اخبار بروز

اولین فروش محصولات ایران خودرو در سال 1402

ایران خودرو اعلام کرد: در این طرح فروش فوق العاده محصولات دنا پلاس اتو ماتیک توربو شارژ ، پژو پارس سال، پژو 207 دستی، سورن پلاس بنزینی و پژو 207 اتوماتیک با سقف قرمز با تحویل 3 ماهه عرضه می‌شود. این اولین فروش ایران خودرو در سال 1402 می‌باشد.

اولین فروش محصولات ایران خودرو

در اولین فروش فوق العاده این خودرو، برخي از محصولات ايران خودرو با موعد تحويل 90 روزه براي منتخبين ارائه می شود. در مرحله اول تابستان 1402، اولیت با متقاضياني است كه در سامانه يكپارچه ثبت نام کرده اند و اسامي آنها به عنوان اولويت اول فروش فوق العاده اعلام شده است. همچنین این متقاضیان توسط شركت ايران خودرو پيامك دریافت کرده اند، مي توانند در اين بخشنامه ثبت نام نمايند.

بیشتر بخوانید: 7 روش جلوگیری از روغن سوزی خودرو

جزئیات بخشنامه فروش

اولین فروش فوق العاده ایران خودرو

خرید آنلاین لوازم یدکی خودرو

فروش محصولات ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در کشور، تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. این شرکت با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار خودرو ایران پیدا کند. با اجرای طرح‌های جدید مانند طرح یکپارچه عرضه خودرو، ایران خودرو به دنبال افزایش شفافیت و کاهش واسطه‌ها در فرآیند خرید است. به‌علاوه، با توجه به نیاز روزافزون بازار به خودروهای اقتصادی و باکیفیت، ایران خودرو می‌تواند با تمرکز بر نوآوری و بهبود کیفیت محصولات خود، سهم بیشتری از بازار را به دست آورد. همچنین، توجه به نیازهای مشتریان و ارتقاء خدمات پس از فروش می‌تواند به تقویت روابط با مشتریان و افزایش رضایت آنان کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو