معرفی تازه ها

معرفی برند لوازم یدکی عظام

از کجا لوازم یدکی خودرو بخریم؟ بهترین مارک لوازم یدکی کدام است؟ چه برند ها لوازم یدکی تولید داخل یا خارج هستند؟

اینها سوالاتی هستند که قبل از خرید لوازم یدکی خودرو در ذهن هر شخصی پیش می ایند و در انتخاب قطعه مناسب ماشین شما موثر هستند. امروز در اینجا قصد داریم تا شما را برند ایرانی لوازم یدکی عظام آشنا کنیم تا یک خرید مناسب و به صرفه برای ماشین خود داشته باشید.

لوازم یدکی عظام

گروه تولید کننده قطعات خودرو عظام که در سال 1372 فعالیت خود را شروع کرده و تا کنون به کار خود ادامه داده است. این گروه از 12 شرکت تولیدی بزرگ در تهران و سایر استان ها از جمله البزر، اصفهان، گیلان، آذربایجان شرفی و… تشکیل شده، که موضوع کسب و کار گروه تولید قطعات خودرو می‌باشد. شرکت مادر قطعات خودرو عظام در استان تهران قرار دارد و در این مجموعه حدود پنج هزار و سیصد نفر بطور مستقیم مشغول به کار هستند. این برند ایرانی بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا از شرکت های نامی خارجی ماندو، والئو، بوش و… لیسانس های معتبر کسب و همکاری فنی داشته است.

 برای خرید لوازم یدکی عظام کلیک کنید!لوازم یدکی عظام

اهداف برند عظام

گروه عظام که ماموریت خود را تامین و تولید قطعات لوازم یدکی با کیفیت و قابل اعتماد برای مشتریان خود می داند. در داخل کشور و بازارهای منطقه ای بر پایه تیکه برمهندسان و کارشناسان خبره داخلی و همکاری با قطعه سازان جهانی، همواره تلاش خود را برای رسیدن به این هدف دارد.

از جمله دیگر اهداف گروه عظام میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تبدیل به تامین کننده برتر و قابل اتکای قطعات لوازم یدکی خودرو برای کشور و مصرف کنندگان داخلی
  • حضور فعال در بازار لوازم یدکی جهانی و منطقه ای
  • ایجاد ساز و کار لازم جهت ایجاد اشتغال و به کار گیری نیروی فعال و کارامد

همکاری بین المللی برند عظام با سایر کشورها

از جمله همکاری های بین المللی این برند در بازار منطقه ای و جهانی میتوان به کشورهای اسپانیا، ایتالیا، المان، فرانسه، رومانی، چین، ترکیه، اذربایجان، کره جنوبی، سوریه، هندر، عراق، روسیه، اکراین، مصر، استرالیا، قزاقستان و… اشاره کرد.

برند لوازم یدکی عظام

معرفی برخی از محصولات برند عظام

برند عظام یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم یدکی خودرو در ایران است. این برند به دلیل کیفیت بالا و تنوع محصولات خود شناخته شده. محصولات لوازم یدکی عظام شامل موارد زیر می‌شود:

1.سر سیلندر پژو 206 تیپ 5 عظام : برای خرید کلیک کنید.

سر سیلندر تیپ 5 عظام

2.پیستون پراید عظام : برای خرید کلیک کنید.

پیستون پراید یورو 4 عظام

3.سرسیلندر لخت پژو 405 عظام: جهت خرید کلیک کنید.

سر سیلندر لخت و کامل عظام

4.پیستون پژو 206 تیپ 5 عظام: جهت خرید کلیک کنید.

پیستون 206 تیپ 5 عظام

5.سرسیلندر پژو 206 تیپ 5: جهت خرید کلیک کنید.

سر سیلندر تیپ 2 عظام

سخن پایانی

برند لوازم یدکی عظام یکی از بهترین تولید کننده قطعات خودرو است که در تولید قطعات مهم و با کیفیت، توانمندي‌هاي بالاي خود را در پشتیبانی از صنعت خودرو کشور به اثبات رسانیده است. محصولات عظام به دلیل رعایت استانداردهای کیفی و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، در بازار ایران و برخی کشورهای دیگر محبوبیت بالایی دارند. اگر به دنبال لوازم یدکی با کیفیت برای خودروی خود هستید، محصولات برند عظام گزینه مناسبی خواهند بود. جهت خرید محصولات این برند و ثبت سفارش میتوانید فروشگاه لوازم یدکی آنلاین وندا یدک مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو