افزایش قیمت نجومی در بازار ازاد خودرو
اخبار بروز

افزایش قیمت نجومی خودرو در بازار آزاد!

هر چند بازار خودرو مکانی مناسب برای سرمایه‌ گذاری نیست و نوسانات این بازار نسبت به سایر بازارهای سنتی و چهارگانه در زمان اخیر بسیار بالاتر بوده است. در سیر اتفاقات اخیر خرید و فروش خودرو به سمتی پیش رفته که کمتر خریداری حاضر به فروش خودرو شود.

افزایش قیمت نجومی خودرو در بازار آزاد

به گزارش وندایدک در اخبار روزهای گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که قیمت‌ های نجومی خودرو کاذب است. اما معامله خودرو با همین قیمت‌ های کاذب در جریان است. در این هفته به واسطه گران شدن قیمت کارخانه‌ ای خودرو، بهای خودرو در بازار آزاد نیز افزایش یافت. برخی خودروها حتی افزایش قیمت ۲۰ تا ۳۰ میلیونی را نیز شاهد بودند.

بیشتر بخوانید: مراحل اخذ بیمه بدنه خودرو

افزایش قیمت پراید

افزایش قیمت خودرو پراید

با نگاهی نوسانات قیمتی در بازار خودرو در هفته گذشته، میتوان متوجه افزایش قیمت‌ها در این بازار شد. به گونه‌ ای که در بین خودروهای پراید موجود در بازار، مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ آن از ۳۰۵ میلیون تومان در ابتدای هفته، به ۳۱۰ میلیون تومان در آخرین روز هفته رسیده‌ است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران تر و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت خورده‌ است.

خرید لوازم یدکی خودرو به قیمت بازار!

افزایش قیمت خودرو پژو

در این بین قیمت خودرو پژو نیز این افزایش داشته، به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۶۱۰ میلیون تومان در اولین روز هفته، امروز به ۶۲۵ میلیون تومان رسیده و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳۰ میلیون تومان گران شده‌ است.

سخن پایانی

در پی نوسانات بازار خودرو و افزایش قیمت ماشین، محصولات لوازم یدکی خودرو با افزایش قیمت رو به رو شده اند. فروشگاه لوازم یدکی وندایدک تلاش خود را دارد تا خرید لوازم یدکی خودرو را با قیمت منصفانه بازار به متقاضیان ارائه دهد. شما میتوانید جهت خرید انلاین و استعلام موجودی به فروشگاه ما مراجعه نمایید.

اخبار: سقوط سنگین قیمت خودرو تیبا و ساینا!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو