قیمت و خرید کاسه نمد
مقاله آموزشی

قیمت و خرید کاسه نمد

اینجا قصد داریم به بررسی موارد مختلفی از جمله انواع کاسه نمد خودرو، کیفیت آنها، قیمت‌های روز و نکاتی در خرید آن می‌پردازیم. هدف ما از نگارش این مقاله ارائه اطلاعات جامع و کاربردی به خوانندگان است تا بتوانند با دانش کافی به قیمت و خرید کاسه نمد خودرو بپردازند. امیدواریم این مقاله بتواند در راهنمایی شما برای خرید بهتر و مطمئن‌تر کمک کند.

کاسه نمد چیست؟

کاسه نمد قطعه ای است که در سیستم های هیدرولیکی مانند پمپ، پیستون و… قرار دارد. کاسه نمد در ظاهر شبیه یک حلقه فلزی است. این قطعه از 2 بخش تشکیل شده است. بخش اول که از جنس پلاستیک سنتزی یا طبیعی است و در داخل قرار دارد. بخش دوم که از جنس فلز است و بخش خارجی این قطعه می باشد. کاسه نمد با اعمال فشار مناسب روغن را به خود جذب می کند و مانع روغ ریزی می شود. بطور کلی در هر ماشینی که حرکت چرخشی وجود داشته باشد، برای جلوگیری از نشت روغن از کاسه نمد استفاده می شود.

انواع کاسه نمد

  • کاسه نمد پلوس
  • کاسه نمد گیربکس
  • کاسه نمد میل سوپاپ
  • کاسه نمد میل لنگ

علائم خرابی کاسه نمد

علائم خرابی کاسه نمد خودرو می‌تواند شامل موارد زیر باشند:

  • روغن ریزی موتور و نشت روغن از محفظه ورودی و خروجی هوا در قسمت کمک فنر خودرو یا از شفت بین چرخ دنده‌های دیفرانسیل دیده شود.
  • اگر گرد و خاک در اطراف کاسه نمد پلوس یا کاسه نمد جمع شده باشد، این نشان‌دهنده خرابی است.
  • کمبود روغن دیفرانسیل و پر سر و صدا کار کردن دیفرانسیل می‌تواند یک نشانه خرابی کاسه نمد باشد.
  • اگر سوپاپ‌های هوای گیربکس مسدود شوند، نشان‌دهنده خرابی کاسه نمد است.

لطفاً توجه داشته باشید که این علائم ممکن است نشان‌دهنده مشکلات دیگری نیز باشند. بنابراین بهتر است در صورت مشاهده هر یک از این علائم، خودرو را به یک تعمیرگاه معتبر ببرید تا مشکل را بررسی و رفع کنند.

علت خرابی کاسه نمد چیست؟

کاسه نمد میتوانید به دلیل نبود روغن کافی در دیفرانسیل، ساییدگی و پوسیدگی قطعات، پوسیدگی واشرهای لاستیکی، آسیب دیدن چرخ دنده‌ها، عدم نصب صحیح قطعه و کم کیفیت بودن لوازم یدکی خریداری شده، دچار مشکل و خرابی شود.

قیمت و خرید کاسه نمد

قیمت و خرید کاسه نمد

قبل از قیمت و خرید کاسه نمد نکاتی وجود دارد، که باید به آن‌ها توجه نمایید.

  1. بررسی نیازه: قبل از خرید لوازم یدکی ویژن یا هر برند دیگری، باید نیازهای خودرو خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که لوازم یدکی مورد نظر با مدل و نوع مکاسه نمد شما سازگار است.
  2. اطمینان از اصالت محصول: قبل از خرید، مطمئن شوید که لوازم یدکی اصلی و از منابع معتبر تأمین شده‌اند. فروشگاه وندایدک با نماد الکترونیک یک گزینه مناسب برای خرید شما است.
  3. بررسی کیفیت: از جنس، ساختار و عملکرد لوازم یدکی قصد خرید دارید، مطمئن شوید و به دنبال محصولات با کیفیت و بازده بالا بگردید.
  4. قیمت و گارانتی: قبل از خرید، قیمت محصولات را با سایر برندها مقایسه کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات در صورت نیاز در دسترس است.
  5. مشورت با کارشناس فروش: در صورت عدم اطمینان یا داشتن سوالات، بهتر است با کارشناسان و فروشندگان معتبر در این زمینه مشورت کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید. کارشناسان وندایدک اماده ارائه هر گونه مشاوره قبل خرید به شما هستند. کافیست با شماره 02133909235 و 09124176365 تماس حاصل فرمایید.

معرفی برند کاسه نمد

برند ویژن یکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه تولید قطعات خودرویی می‌باشد. این گروه صنعتی یک برند ژاپنی بوده و محصولات خود را با به روزترین ماشین آلات و مواد مرغوب تولید می‌کند. برند ویژن اولین شرکت تولید کننده کاسه نمد در ژاپن است که در سال ۱۹۴۱ راه‌اندازی و شروع به کار کرده است. محصولات تولیدی این مجموعه به کشورهای مختلف صادر شده و می‌توان گفت برندی جهانی می‌باشد. برخی از محصولات این برند عبارتند از:

  • کاسه نمد
  • تسمه سفت کن خودرو
  • لاستیک سوپاپ
  • لنت عقب
  • اورینگ دور بوش

برند ویژن با توجه به کیفیت بالای محصولات و تنوع آن‌ها، یکی از برندهای معتبر در زمینه قطعات یدکی خودرو محسوب می‌شود. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر از کاسه نمد مورد نظر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

کاسه نمد پلوس کوچک 405

خرید کاسه نمد خودرو

سخن پایانی

به یاد داشته باشید، خرید یک کاسه نمد با کیفیت می‌تواند به بهبود عملکرد خودروی شما کمک کند و هزینه‌های نگهداری و تعمیرات آتی را کاهش دهد. پس از خرید، مراقب باشید که نصب آن به درستی انجام شود تا از عملکرد بهینه آن مطمئن شوید. فروشگاه لوازم یدکی وندایدک ارائه دهنده انواع کاسه نمد خودرو یک خرید مطمئن و باکیفیت را برای شما تضمین می‌کند. کافیست قبل از خرید با کارشناسان فروش ما به شماره 02133909235 و 09124176365 تماس حاصل فرمایید تا با اطمینان کاسه نمد مطابق با خودروی خود را خریداری کنید. در صورت نبود قطعه مورد نظر در سایت، از طریق فرم درخواست قطعه یا تماس با کارشناسان فروش سفارش خود را ثبت نمایید تا در صورت موجودی انبار، محصول برای شما ارسال گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو