فروش فوق العاده ایران خودرو
اخبار بروز

فروش فوق العاده ایران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شد

در شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو ، خودرو به قیمت کارخانه‌ای و زمان تحویل 90 روزه به متقاضیان ذکر شده است.

آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو

پیش فروش خودرو ری‌را از اردیبهشت آغاز می‌شود. همچنین فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به وانت آریسان دوگانه سوز  نیز از امروز فعال خواهد شد. این خودرو به قیمت کارخانه و ۹۰ روزه به متقاضیان تحویل داده و قیمت آن به صورت قطعی می‌باشد.

نحوه ثبت نام فروش فوق العاده خودرو

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو صرفاً از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی می‌باشد. متقاضی باید با انتخاب نمایندگی‌های محل سکونت خود اقدام به ثبت سفارش کند. ضروریست پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی متقاضی ثبت نام ایران خودرو قرارداد باشد.

شرایط خرید

  • جهت هر نوع خودرو، هر شخص (با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸ سال) صرفاً می‎تواند برای یک دستگاه ثبت نام کند.
  • هزینه حمل خودرو به قیمت نهایی محصول اضافه خواهد شد.
  • در صورت اعمال هر گونه تغییرات در مشخصات فنی خودرو (قوای محرکه، بدنه، الزامات جانبی، تزئینات و غیره) که ناشی از الزامات اجباری شرکت است، متقاضی ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه‌های اعلام شده می‌باشد.
  • همچنین در اطلاعیه فروش فوری ایران خودرو دهه فجر هزینه بیمه شخص ثالت بر عهده مشتری است.

بیشتر بخوانید: 10 نکته کلیدی خرید لوازم یدکی

سایت ثبت نام خرید خودرو

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس www.ikco.ir انجام می‌شود. درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

خرید لوازم یدکی

فروشگاه وندایدک ارائه دهنده انواع لوازم یدکی اصل خودرو یک خرید مطمئن و با کیفیت را به شما ارائه می‌دهد. شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه وندایدک یا تماس با کارشناسان فروش ما به شماره 02133909235 و 09124176365 سفارشی مطمئن از لوازم یدکی خودرو خود را ثبت نمایید. در صورت نبود قطعه مورد نظر در سایت، از طریق فرم درخواست قطعه یا تماس با کارشناسان فروش سفارش خود را پیگیری کنید تا در صورت موجودی انبار، محصول در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو