خودروهای برقی به بازار می‌آیند
اخبار بروز

خودروهای برقی به بازار می‌آیند!

خودروهای برقی، یکی از نوآوری‌های اخیر در صنعت خودروسازی هستند. این نوع خودروها با استفاده از باتری‌های الکتریکی، به جای سوخت فسیلی، حرکت می‌کنند و به دلیل عدم تولید گازهای آلاینده، به عنوان یک راه حل پایدار برای حمل و نقل شهری مطرح شده‌اند.  وزیر صنعت، معدن و تجارت در اخبار اخیر اعلام کرد: خودروهای برقی از سال آینده به بازار می‌ایند. امسال رکورد تولید خودرو را خواهیم زد.

خودروهای برقی در بازار

علی آبادی از تولید و عرضه خودروهای برقی ‌بصورت انبوه از سال آینده خبر داد. وی اعلام داشت: تعداد زیادی خودرو از سال اینده به مردم می‌باشد. امسال رکورد تولید خودرو را خواهیم زد.

تحویل تعدادی بالایی از خودروها

عباس علی‌آبادی در مورد برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: تعداد زیادی خودرو آماده تحویل به مردم است. وزارت صمت با تسهیلگری شرایط را فراهم می‌کند تا مردم در این مورد نگران نباشند.

اخبار: ورود 20 هزار خودرو وارداتی به گمرک

وی افزود: اختلاف‌نظرها بین سازمان استاندارد، محیط زیست و خودروسازان در مقررات و ضوابط بوده است. اما با دستور رئیس جمهور در حال گذر از این مشکل هستیم. مردم نگران نباشند. زیرا خودروها تولید شده‌ و امسال رکورد تولید خودرو را خواهیم زد.

خودرو برقی

خرید لوازم یدکی خودر به قیمت بازار!

وزیر صمت گفت: در تحویل خودروها به مشتریان این موانع را برمی‌داریم و کسانی که به حساب خودروسازان یا سازمان حمایت پول واریز کردند خودروی خود را تحویل خواهند گرفت. روندها دنبال می‌شود و شرکت‌ها و خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند.

وضعیت خودروهای مونتاژی

علی‌آبادی در ادامه گفت: خودروهای مونتاژی هم، تولید شده است که به‌زودی اطلاعات آنها نیز اعلام می‌شود. وی با بیان اینکه آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تنظیم و تدوین شد و به دولت ارسال شده است. گفت: در جلسه هیئت دولت مطرح و تصویب خواهد شد که در این بخش تسریع خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: 9 علت برید سوپاپ موتور

وزیر صمت در مورد واردات خودروهای نو نیز، بیان کرد: روال کاری واردات خودروهای نو انجام می‌شود. با خودروهای وارداتی یک نمایشگاهی برپا می‌کنیم و مردم می‌توانند محصولات را ببینند.

ورود خودروهای برقی به بازار

اتوبوس‌های برقی

علی‌آبادی به اینکه مسیر ساخت اتوبوس‌های برقی به صورت انبوه آغاز شده، اشاره کرد. وی گفت: احتمالاً مردم تا آخر امسال تعداد قابل‌توجهی اتوبوس برقی در شهر مشاهده خواهند کرد.

موتورسیکلت برقی

همچنین وی اعلام کرد تا سال آینده خودروهای برقی برای مردم عرضه خواهد شد.همچنین ساخت موتورسیکلت برقی به‌ شکل تجاری آغاز شده است. در زمینه تولید خودروی برقی نیز دو شرکت جلوتر از بقیه هستند، البته در ساخت موتورسیکلت تجاری بعضی از شرکت‌ها کار را شروع کرده‌اند.

اخبار: تصمیم جدید شورای رقابت برای قیمت گذاری خودرو

موتور سیکلت برقی

در پایان

وزیر صمت با اشاره به واردات، ادامه داد: واردات خودروهای برقی که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند، نیز در اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهند بود. و تا سال آینده خودروهای برقی به بازار می‌ایند. در پایان با رشد روزافزون تکنولوژی و تلاش شرکت‌های خودروسازی برای توسعه خودروهای برقی با کیفیت بالا و هزینه مناسب، احتمال زیادی وجود دارد که در آینده، خودروهای برقی به عنوان یک راه حل پایدار برای حمل و نقل شهری، جایگزین کامل خودروهای سوختی شوند.

بیشتر بدانید: معرفی 6 قطعه مصرفی پژو 206

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو