ثبت نام اولین محصول خودرو هوندا در سامانه یکپارچه
اخبار بروز

ثبت نام اولین محصول خودرو هوندا در سامانه یکپارچه

اولین محصول هوندا در سامانه یکپارچه خودرو برای متقاضیان قرار گرفت. این خودرو ژاپنی سر آغاز عرضه محصولات وارداتی است که توجهات زیادی را به خود جلب نمونده.

معرفی خودرو هوندا Vezel

هوندا Vezel یک خودرو کراس‌اوور شیک است که توسط شرکت هوندا ژاپن تولید می‌شود. این خودرو به عنوان یک خودرو شهری و خانوادگی مناسب و دارای طراحی جذاب و مدرنی می‌باشد. مشخصات فنی این خودرو به طور معمول شامل موارد زیر است:

  • موتور: بنزینی
  • انتقال نیرو: دنده اتوماتیک CVT
  • قدرت موتور: حداکثر 130-150 اسب بخار
  • سیستم سوخت: سوخت نیمه‌هیبرید
  • محدوده تقریبی: حدود 600-700 کیلومتر با یک بار سوخت
  • سیستم شارژ: ندارد (برای مدل‌های هیبرید)
  • سیستم ترمز: ترمزهای دیسکی
  • سیستم ایمنی: ABS، ESP، هواکش
  • سیستم رانندگی: 4WD (سیستم دواران هوشمند)
  • قابلیت‌های دیگر: سیستم ناوبری، سیستم صوتی، سنسورهای پارکینگ

ثبت نام اولین محصول خودرو هوندا در سامانه یکپارچه

لطفا توجه داشته باشید که این مشخصات ممکن است بسته به بازار و منطقه مختلف متغیر باشند. برای اطلاعات دقیق‌تر و ثبت نام، به سایت سامانه یکپارچه مراجعه نمایید.

قیمت خودرو هوندا Vezel

قیمت هوندا Vezel در ابتدا حدود دو میلیارد و 35 میلیون تومان تخمین زده شده است. اما بررسی ها نشان می دهد این خودرو با قیمت حوالی دو میلیارد و 500 میلیون تومان در دسترس متقاضیانی که در دور اول فروش محصولات تولیدی برندهای بین المللی در اسفند 1401 برای خریداری خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند، قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: آغاز فروش خودرو تارا

هر چند قیمت بازاری این خودرو با توجه به اینکه هنوز در بازار حاضر نبود مشخص نیست. اما برآوردها با توجه به فاصله قیمتی میان قیمت‌ سامانه و بازار خودروهای وارداتی که قبل‌تر در بازار حاضر شده‌اند نشان می‌دهد که این محصول برند هوندا با شرایط فعلی می‌تواند تا نزدیکی پنج میلیارد تومان قیمتش تخمین بخورد. البته این به شرط ثبات نرخ فعلی ارز و همچنین وضعیت کنونی بازار خودرو است.

تقاضای بالای خودرو هیوندا

از آنجایی که همیشه مشتریان ایرانی در خصوص محصولات برندهای ژاپنی از جمله تویوتا، هوندا و نیسان تقاضای زیادی داشته‌اند، پیش بینی می‌شود که سهم قابل توجهی از بازار خودروهای وارداتی را این محصول به خود اختصاص دهد. هر چند عرضه اولین محصول هوندا بعد از چندین دور که از فروش محصولات برندهای جهانی خودروساز در سامان یکپارچه خودروهای وارداتی می‌گذرد، به نوعی به کم کاری شرکت های واردکننده مربوط باشد. پیش بینی می شود هوندا Vezel با حضور در سامانه یکپارچه با استقبال خوبی از اولین محصول این خودروساز ژاپنی رو به رو شود.

سخن پایانی

فروشگاه وندایدک ارائه دهنده انواع لوازم یدکی اصل خودرو یک خرید مطمئن و با کیفیت را به شما ارائه می‌دهد. شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه وندایدک یا تماس با کارشناسان فروش ما به شماره 02133909235 و 09124176365 سفارشی مطمئن از لوازم یدکی خودرو خود را ثبت نمایید. در صورت نبود قطعه مورد نظر در سایت، از طریق فرم درخواست قطعه یا تماس با کارشناسان فروش سفارش خود را پیگیری کنید تا در صورت موجودی انبار، محصول در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو