اطلاعات مزایده خودروهای ایران خودرو در 21 الی 24 دی ماه
اخبار بروز

اطلاعات مزایده خودروهای ایران خودرو در 21 الی 24 دی ماه

گروه صنعتی ایران خودرو برگزاری مزایده عمومی خودروهای آسیب دیده را در نظر گرفته است. مزایده جدید خودروهای ایران خودرو در 21 الی 24 دی ماه با عرضه تعدادی از خودروهای سواری تصادفی و آسیب‌دیده امداد خودرو انجام می‌شود.

مزایده خودروهای ایران خودرو در 21 الی 24 دی ماه

جزئیات این مزایده به شرح ذیل است:

آگهی برگزاری مزایده عمومی اینترنتی خودرو شرکت امداد خودرو ایران ) خودروهای تصادفی ) شماره 48 – 2

زمان برگزاری مزایده خودروهای ایران خودرو

  • از ساعت ۰۸:۳۰ تا ۱۵۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۲۱ لغایت روز یکشنبه مورخ ۱۲۰۲٫۱۰٫۲۴

آدرس محل برگزاری مزایده خودروهای ایران خودرو

  • جاده قدیم کرج بزرگراه شهید متوسلیان – سه راهی شهریار به سمت شهریار – دوربرگردان اول به سمت تهران بعد از سردخانه استقلال – کوچه اول داخل کوچه سمت چپ اولین درب انبار انبار بدنه ایساکو

بیشتر بخوانید: محاسبه مالیات خودرو در سال جدید

قابل توجه

-قابل توجه مشتریان محترم به جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده افراد و سایتهای سود جو مقتضی است. جهت ارائه پیشنهاد قیمت صرفا از طریق سایت اینترنتی به آدرس ذیل مراجعه فرمایید: Auction.ikco.ir

-سپرده شرکت در مزایده برای هر خودرو مبلغ یکصد میلیون ریال میباشد که امکان اخذ سپرده از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه اینترنتی از کارت های عضو شبکه بانکی (شتاب فراهم میباشد. محدودیت پرداخت طبق ضوابط بانکی درگاه بانکی هوشمند فقط امکان انتقال وجوه از کارتهای صاحب اصلی حساب بانکی را دارد.

-مشروح شرایط مزایده در سایت ایران خودرو (www.ikco.ir) به طور کامل درج شده است. شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد قیمت به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مزایده می‌باشد.

-مزایده گزار در رد یا قبول پیشنهادات در هر مرحله از فرایند مزایده مختار میباشد.

بیشتر بخوانید: معرفی 7 خودرو وارداتی جدید

-شرکت کنندگان باید شرایط مزایده را به دقت مطالعه و سپس تایید نمایند تا امکان ادامه فرایند شرکت در مزایده فراهم گردد.

-کلیه وجوه دریافتی از بابت فروش اقلام موضوع مزایده از طریق درگاه بانکی سامانه و یا از طریق حواله بانکی خواهد بود و هرگونه مالیات، عوارض و حقوق دولتی مربوطه طبق مقررات و قوانین بر عهده برنده مزایده بوده و همچنین هزینه برگزاری مزایده نیز به عهده برنده مزایده میباشد.

-شرکت کنندگان موظف به رعایت دستورالعملهای مرتبط با پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا میباشند و همراه داشتن ماسک و دستکش توسط شرکت کنندگان در محل مزایده الزامی می باشد.

-برنده مزایده بایستی ظرف مدت مشخص شده در سامانه و پس از اعلام نتایج نسبت به واریز کل مبلغ خودرو حداکثر تا مهلت تعیین شده اقدام نماید. در غیر این صورت طبق شرایط مزایده سپرده شرکت در مزایده بدون انجام هرگونه تشریفات قضایی یا اداری به نفع مزایده گزار وصول و شرکت کننده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. ضمناً بعد از واریز وجه مابه التفاوت امکان انصراف وجود ندارد

-این مزایده شامل محدودیت کدملی نمی باشد.

خرید لوازم یدکی خودرو به قیمت عمده کلیک کن!

کسب اطلاعات بیشتر مزایده خودروهای ایران خودرو

جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه های اعلامی در محل برگزاری مزایده مراجعه و یا با نماینده شرکت امداد خودرو با شماره تلفن های : ۰۹۱۰۱۷۵۶۴۶۸ – ۰۲۱۴۵۵۴۲۰۳۵-۳۶ تماس حاصل فرمایید. ضمناً شماره تلفن های : ۴۴۷۹۶۹۴۸ – ۴۴۷۹۶۹۵۶ آقای نوری در تمام زمان برگزاری مزایده و بعد از آن پاسخگوی مشتریان محترم می‌باشد. قبل از مراجعه جهت ثبت نام و دریافت اسناد مزایده تکمیل اطلاعات شخصی در وب سایت esale.ikco.ir الزامی است و در صورت عدم ثبت اطلاعات امکان شرکت در مزایده وجود ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو