قیمت و خرید سوپاپ موتور
مقاله آموزشی

قیمت و خرید سوپاپ موتور

سوپاپ موتور خودرو به تنظیم جریان سوخت و هوا در داخل سیلندرهای موتور و همچنین تخلیه گازهای سوخت می‌پردازد. سوپاپ‌ها باید در زمان مناسب باز و بسته شوند تا عملکرد موتور بهینه باشد. پس توجه به سلامت این قطعه یدکی در عملکرد موتور مهم بوده و باید در زمان مناسب نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. در ادامه به زمان تعویض این قطعه، انتخاب برند مناسب، قیمت و خرید سوپاپ موتور می‌پردازیم.

علائم خرابی سوپاپ موتور خودرو

علائم خرابی سوپاپ موتور خودرو ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • کاهش قدرت موتور: وقتی سوپاپ‌ها صحیح عمل نکنند، جریان سوخت و هوا به درستی در سیلندرهای موتور تنظیم نمی‌شود که می‌تواند منجر به کاهش قدرت و عملکرد موتور شود.
  • افزایش مصرف سوخت: سوپاپ‌های خراب باعث تخلیه ناصحیح گازهای سوخته شده و افزایش مصرف سوخت می‌شود.
  • شنیدن صدای عجیب: سوپاپ‌ خراب علت تولید صداهای غیرطبیعی در موتور شود. این صدا میتواند مانند صدای تیک تیک یا صدای پاف باشد.
  • افزایش دود خروجی: خرابی سوپاپ‌ باعث تخلیه ناصحیح گازهای سوخت و در نتیجه منجر به افزایش دود خروجی می‌گردد.
  • سوختن ناقص: در صورتی مشکل در سوپاپ موتور به‌طور ناقص سوخت می‌سوزاند. این عمل منجر به افزایش آلودگی هوا و کاهش کارایی موتور می‌شود.
  • سرد شدن موتور: در بعضی موارد، خرابی سوپاپ باعث سرد شدن غیرمعمول موتور شود. زیرا جریان سوخت و هوا به درستی تنظیم نمی‌شود.
  • اختلال در شتاب دهی: اختلال در شتاب دهی خودرو، به‌خصوص در زمان رفتن از حالت ثابت به حالت حرکت یکی دیگر از عوامل خرابی سوپاپ است.
بیشتر بخوانید: 9 علت بریدن سوپاپ موتور

خرید سوپاپ موتور

در صورت مشاهده هر یک از این علائم خرابی سوپاپ، توصیه می‌شود نسبت به خرید و تعویض سوپاپ خود اقدام نمایید.

معرفی برند سوپاپ ساوه

برای خرید سوپاپ موتور خودرو، بهتر است از قطعات اصلی و معتبر استفاده کنید. برند سوپاپ ساوه STYM یک برند معتبر و معروف در زمینه تولید و عرضه لوازم یدکی خودرو است. این برند با داشتن تکنولوژی پیشرفته و استفاده از مواد با کیفیت بالا، سوپاپ‌هایی با عمر طولانی و کارایی بالا تولید می‌کند. محصولات STYM شامل انواع لوازم یدکی مانند سوپاپ، گیت سوپاپ و سایر لوازم مورد نیاز برای خودروها می‌شود. این محصولات با استفاده از فناوری‌های نوین و با رعایت استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: علائم خرابی اورینگ بوش پیستون

کیفیت و دوام سوپاپ

یکی از ویژگی‌های برجسته محصولات STYM، دوام و قابلیت اطمینان آنهاست. با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و طراحی مناسب، این لوازم یدکی قادر به تحمل شرایط سخت رانندگی و عملکرد بهینه در طول زمان هستند. همچنین، محصولات STYM به طور معمول با توجه به نیازهای خودروهای مختلف طراحی و تولید می‌شوند، بنابراین امکان استفاده از این لوازم یدکی برای انواع خودروها وجود دارد.

قیمت و خرید سوپاپ موتور

برند STYM به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، توانسته است جایگاه خوبی در بازار لوازم یدکی خودرو کسب کند. با توجه به کیفیت و عملکرد قابل اعتماد محصولات، مشتریان به این برند اعتماد دارند و از آن استفاده می‌کنند. جهت مشاهده قیمت و خرید سوپاپ می‌توانید بر روی لینک نام خودرو خود کلیک کرده و به صفحه محصول مراجعه نمایید.

سوپاپ پراید ساوه

سایر سوپاپ‌ها و محصولات ساوه

سوپاپ پژو 405 ساوه
سوپاپ پیکان سایز استاندارد ساوه سوپاپ پژو 206 تیپ 2 ساوه سوپاپ پژو 206 تیپ 5 ساوه
سوپاپ تیبا ساوه سوپاپ روآ سال سایز استاندارد ساوه

سوپاپ یورو4 پراید ساوه

فروشگاه لوازم یدکی وندایدک ارائه دهنده انواع سوپاپ خودرو یک خرید مطمئن و باکیفیت را برای شما تضمین می‌کند. کافیست قبل از خرید با کارشناسان فروش ما به شماره 02133909235 و 09124176365 تماس حاصل فرمایید تا با اطمینان سوپاپ‌ مطابق با خودروی خود را خریداری کنید. در صورت نبود قطعه مورد نظر در سایت، از طریق فرم درخواست قطعه یا تماس با کارشناسان فروش سفارش خود را ثبت نمایید تا در صورت موجودی انبار، محصول برای شما ارسال گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو