خودرو ری‌را محصول بی‌نقص ایران خودرو
اخبار بروز

خودرو ری‌را محصول بی‌نقص ایران خودرو وارد بازار می‌شود!

خودرو ری‌را تنها محصول بی‌نقص ایران‌خودرو است که بدون ایراد به دست مشتری می‌رسد. علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تأکید بر اینکه ری‌را باکیفیت‌ترین خودروی داخلی خواهد بود، گفت: این خودرو بدون هیچ ایراد و مشکل کیفی وارد بازار خواهد شد.

معرفی خودرو ری‌را

ری‌را یک خودروی کراس‌اوور محصول شرکت ایران خودرو می‌باشد. این خودرو بر اساس پلتفرم IKP1 ساخته شده و در دسته کراس‌اوور‌های کوچک قرار می‌گیرد. ری‌را با استانداردهای ۸۵گانه طراحی و از منظر فناوری با سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالا و شمارگان تولید مناسب عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی

  • موتور: EF7P TC که یک موتور 1.7 لیتری توربوشارژ، جدیدترین موتور ایران خودرو و قدرتمندترین موتور تولید داخل به شمار می‌رود.
  • گیربکس: نسل جدید گیربکس اتوماتیک شش سرعته (6AT) با اهرم تعویض دنده الکترونیکی.
  • توان موتور: حداکثر توان موتور ری‌را 160 اسب بخار با حداکثر گشتاور 240 نیوتن متر.
  • سیستم انتقال قدرت: این خودرو شش دنده اتوماتیک بوده و دارای مصرف سوخت بهینه در این کلاس است.
  • ابعاد: این خودرو طول، عرض و ارتفاعی معادل 4334، 1808 و 1638 میلی‌متر داشته و فاصله بین دو محور آن نیز 2590 میلی‌متر می‌باشد.

خودرو ری را محصول ایران خودرو

امکانات خودرو ری‌را

ری‌‌را همچنین دارای تجهیزات رفاهی و ایمنی متعددی است که شامل:

  1. سانروف پانورما
  2. صندلی برقی
  3. ترمز پارک برقی
  4. کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)
  5. سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
  6. ترمز جلو و عقب دیسکی
  7. سیستم کمک ترمز (BAS) و نمایشگر دوگانه (نمایشگر جلو آمپر دیجیتال 12 اینچی و سیستم مالتی مدیا با صفحه هوشمند لمسی 12 اینچی با 9 بلندگو) می‌باشد.

تولید انبوه ری‌را در بهمن 1402 آغاز شده و پس از حدود سه ماه، با کیفیت‌رسانی قطعات، مجموعه‌ها و خودرو کامل، به تولید انبوه خواهد رسید. همچنین، ری‌را برقی نیز سال آینده وارد خط تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید انواع شمع خودرو

علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تأکید بر این‌که ری ‌را باکیفیت‌ترین خودروی داخلی خواهد بود، گفت: این خودرو بدون هیچ ایراد و مشکل کیفی وارد بازار خواهد شد. همچنین با اشاره به این‌که ری‌را قابلیت رقابت با خودروهای برقی چینی را دارد، بیان کرد: از جهت قدرت و مسائل فنی، این خودرو از نسخه های چینی بهترعمل می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو