خودروهای عرضه شده سایپا
اخبار بروز

آغاز ثبت نام خودروهای عرضه شده سایپا

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اعلام کرد: محصولات شرکت سایپا از پنجشنبه ۲۳ آذرماه تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۲۷ آذرماه در این سامانه برای عموم مردم عرضه می‌شود. اکنون امکان ثبت سفارش خودروهای عرضه شده امکان پذیر است.

خودروهای عرضه شده

خودروهای عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت سایپا شامل محصولات:

  • ساینا SDA
  • شاهین با گیربکس اتوماتیک

امکان فروش فوق‌العاده محصولات خود با تحویل حداکثر سه‌ماهه، کلیه متقاضیان دارای شرایط به شرح ذیل می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

معرفی ساینا SDA

ساینا، خودرویی اقتصادی است که مشابهت فنی با تیبا دارد. این خودرو 1500 سی‌سی دارای امکاناتی همچون کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ای‌بی‌اس، سامانه توزیع الکترونیک نیروی ترمز (EBD)، سامانه ترمز کمکی (BA)، سامانه ضدسرقت، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، چهار شیشه برقی، سنسور عقب، رینگ آلومینیومی (مدل 98 به بالا به صورت سفارشی)، سامانه تهویه مطبوع دیجیتال و سنسور دماسنج است.

"ساینا

ساینا S در پنج تیپ SDA، آپشنال 85گانه، آپشنال، اتوماتیک و دوگانه‌سوز تولید می‌شود و تیپ‌های آپشنال و اتوماتیک امکانات بیشتری از تیپ‌های دیگر دارند. ترمز کمکی، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، دوربین عقب، ناوبری و شیشه دودی در فهرست امکانات ساینا S آپشنال و اتوماتیک به چشم می‌خورد.

معرفی شاهین با گیربکس اتوماتیک

خودرو شاهین اتوماتیک که توسط شرکت سایپا عرضه شد، دارای گیربکس CVT و موتوری با حجم 1.5 لیتری، 8 سوپاپ، توربوشارژ و قدرت 109 اسب بخار و گشتاور 178 نیوتن متر است.

"شاهین

این خودرو دارای ویژگی‌های جدیدی است که شامل سامانه کنترل پایداری و کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی، سیستم کروز کنترل، سیستم لیمیت کنترل، آنتن کوسه‌ای، مولتی مدیا 10 اینچی، تزئینات کرومی در بدنه، کف‌پوش سه بعدی، دستگیره‌های داخلی با روکش استیل و… می‌باشد.

اطلاعیه شماره 5 سامانه یکپارچه عرضه خودرو

اساس اطلاعیه‌ شماره 5 سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی، با توجه به ظرفیت‌های خالی ناشی از انصراف متقاضیان و افزایش تولید، در راستای اجرای تصمیمات کارگروه خودروی شورای رقابت و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو، ظرفیت‌های قابل ارائه توسط خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.

طرح‌های عرضه

  • طرح‌های عرضه شامل طرح عادی
  • طرح خودروهای فرسوده شامل خودروهایی که مورد تایید ستاد نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده باشند
  • طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مختص مادرانی که حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که مورد تایید سازمان ثبت احوال کشور است. مسئولیت اشتباه در انتخاب طرح به عهده متقاضی است.

لازم به ذکر است تخصیص خودرو برای متقاضیان محترم طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر طبق ماده ۱۲ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌باشد.

قابل ذکر است…

ثبت‌نام در این مرحله هیچگونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی‌نماید و تعهد خودروساز صرفاً بر اساس قطعی کردن ثبت نام و واریز وجه متقاضی در زمان مقرر شده توسط خودروساز، شکل می‌گیرد.

شرایط ثبت نام

  • فقط متقاضیان ٢ مرحله می توانند خودرو انتخاب کنند.
  • برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که ۱۰۰ میلیون تومان پول بلوکه کرده‌ و موعد زمانی تحویل خودرو آنها پیش از این در فصول آتی تعیین شده است.
قابل توجه است که…
  • متقاضیانی که در طرح‌های جایگزینی قبلی و یا در طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده‌اند امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت. امکان لغو سفارش و انتخاب خودرو از محصولات عرضه شده میسر است .
  • با توجه به نوع فروش فوری پس از فراخوان و اعلام مهلت واریز وجه توسط خودروساز، متقاضیان محترم ظرف مدت حداکثر ۵ روز نسبت به تکمیل وجه اقدام نمایند.
  • کلیه افرادی که دعوت‌نامه برای ایشان صادر شده و یا خرید خودرو داشته‌اند و متقاضیان که در طرح‌های جایگزینی قبلی سامانه و یا طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده‌اند امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت و مشمول این طرح نیستند.
  • به جهت تسهیل در فرایند انجام کار پیشنهاد می‌گردد متقاضیان جهت مشاهده محصولات و اطلاع از جزئیات برنامه فروش به سایت شرکت سایپا مراجعه نمایند.
خرید لوازم یدکی خودرو به قیمت بازار تنها با یک کلیک!

توجه به این نکته ضروری است که اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار می‌گیرد.

زمان ثبت نام:

سامانه جهت انتخاب خودروها از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ در دسترس است. متقاضیان می‌توانند در صورت هرگونه سوال با شماره‌های ۴۲۵۱۶۳۲۶-۴۲۵۱۶۳۲۷-۴۲۵۱۶۳۲۸ تماس بگیرند.

در پایان

در اطلاعیه فوق ۲ خودرو جهت انتخاب متقاضیان در سامانه تصاویر خودروهای دیگری وجود دارد، اما عنوان عدم عرضه در زیر تصویر آن درج شده است. احتمال می‌رود در روزهای آینده انتخاب این خودروها باز شود. هم اکنون امکان ثبت سفارش خودروهای ساینا SDA و شاهین با گیربکس اتوماتیک امکان پذیر می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو