خرید سرسیلندر خودرو
معرفی تازه ها

خرید سرسیلندر خودرو + قیمت و راهنمای کامل

خرید سرسیلندر خودرو

خرید سرسیلندر خودرو، یکی از مواردی است که برای تعمیر و نگهداری خودرو بسیار مهم است. در صورتی هرگونه خرابی سرسیلندر، نیاز به تعویض قطعه وجود دارد تا از آسیب دیدن قطعات دیگر خودرو جلوگیری شود. برای خرید سرسیلندر خودرو، ابتدا باید نوع و مدل خودرو را مشخص کرد. سپس باید به دنبال یک برند با کیفیت سرسیلندر بگردید. در نهایت قیمت‌ و کیفیت قطعات را با هم مقایسه کنید. در ادامه به معرفی قیمت و خرید سرسیلندر خودرو می‌پردازیم.

خرید سرسیلندر خودرو

 

سرسیلندر پراید از برند پژوهان کیا

پژوهان کیا یک شرکت صنعتی فعال در زمینه تولید و عرضه قطعات موتوری خودرو است. این شرکت یکی از تامین کنندگان بزرگ شرکت‌های خودرو سازی سایپا و ایران خودرو می‌باشد. محصولات این شرکت شامل انواع پمپ‌های آب، سرسیلندر، روغن و سوخت، تسمه‌های تایمینگ، سیستم‌های خنک کننده و قطعات موتوری دیگریست که با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و با رعایت استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند. پس سرسیلندر پراید پژوهان یک گزینه مناسب برای خرید لوازم یدکی شما می‌باشد.

مشخصات سرسیلندر پراید پژوهان

سر سیلندر پراید پژوهان

از مشخصات سرسیلندر پراید پژوهان، وزن این قطعه حدود 7 کیلوگرم می‌باشد. جنس محصول از آلومینیوم آبکاری شده دارای مقاومت در برابر خوردگی، سایش، تغییر حالت و فشار است. این قطعه مناسب خودروهای پراید در مدل‌های پراید 111, پراید 131, پراید 132, پراید 141, پراید صبا, پراید نسیم مناسب می‌باشد.

جهت مشاهده قیمت و خرید سرسیلندر خودرو پراید پژوهان بر روی لینک کلیک کنید.

سرسیلندر خودرو از برند عظام

گروه صنعتی عظام یک شرکت فعال در زمینه تولید و توزیع قطعات و لوازم خودرو از سال 1376 کار خود را آغاز نموده است. این گروه در استان‌های مختلف از جمله تهران، آذربایجان، اصفهان، البرز و… دارای نمایندگی می‌باشد. با توجه به کیفیت بالای محصولات عظام و رعایت استانداردهای بین‌المللی، توانسته در بازار داخلی و خارجی به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان قطعات و لوازم خودرو شناخته شود. در نتیجه سرسیلندر خودرو از برند عظام یک انتخاب باکیفیت و مطمئن در خرید لوازم یدکی است.

مشخصات  سرسیلندر پژو 206 تیپ 5 و 2 عظام

سر سیلندر تیپ 2 عظام

سرسیلندر پژو 206 تیپ 5 و 2 از آلیاژهای الومینیوم ساخته شده که در بالاترین بخش موتور قرار می‌گیرد. با فناوری و تکنولوژی گروه صنعتی عظام این قطعه در مقابل حرارت‌های بالا، احتراق و حرکت‌های سریع قطعات اجزای موتور، مقاومت مناسبی را داشته و دچار آسیب نمی‌شود. همچنین برند عظام علاوه بر تولید محصولات، خدمات مرتبط با تعمیر و نگهداری قطعات و لوازم خودرو را نیز ارائه می‌دهد.

جهت مشاهده قیمت و خرید سرسیلندر خودرو پژو 206 تیپ 2 عظام بر روی لینک کلیک کنید.

جهت مشاهده قیمت و خرید سرسیلندر خودرو پژو 206 تیپ 5 عظام  بر روی لینک کلیک کنید.

مشخصات سرسیلندرکامل پژو 405 عظام

سر سیلندر لخت و کامل عظام

سرسیلندرکامل پژو 405 عظام  که شامل یک مکمل بلوکه فلزی سرسیلندر است. این قطعه بر روی واشر سرسیلندر و بلوکه سیلندر اصلی موتور قرار گرفته و میل سوپاپ و سوپاپ‌ها بر روی آن نصب می‌شوند. جنس سرسیلندر از چدن یا آلیاژ الومینیوم به صورت ریختگی یا تزریقی در داخل قالب است و یک قطعه با کیفیت در برابر شرایط محیطی با عمرطولانی مدت می‌باشد.

جهت مشاهده قیمت و خرید سرسیلندر کامل خودرو پژو 405 عظام بر روی لینک کلیک کنید.

جهت مشاهده قیمت و خرید سرسیلندر لخت خودرو پژو 405 عظام بر روی لینک کلیک کنید.

مشخصات سرسیلندر لخت پراید عظام

سر سیلندر عظام لخت و کامل پراید

سرسیلندر پراید عظام  که بر روی واشر سرسیلندر و بلوکه سیلندر اصلی موتور قرار گرفته و میل سوپاپ و سوپاپ‌ها بر روی آن نصب می‌شوند. جنس سرسیلندر از چدن یا آلیاژ الومینیوم به صورت ریختگی یا تزریقی در داخل قالب است و یک قطعه با کیفیت در برابر شرایط محیطی با عمر طولانی مدت می‌باشد.

جهت مشاهده قیمت و خرید سرسیلندر لخت خودرو پراید عظام بر روی لینک کلیک کنید.

سرسیلندر بوش ایران

برند بوش یکی از معروف‌ترین برندهای لوازم یدکی در جهان است که به تولید و توزیع قطعات خودرو می‌پردازد. این برند در سال ۱۸۸۶ در آلمان تأسیس شده و با بیش از ۱۲۰ سال سابقه درخشان، به یکی از برترین تولید کنندگان قطعات خودرو در جهان تبدیل شده است. بوش ایران نیز به عنوان شعبه این برند در ایران فعالیت می‌کند و با داشتن شبکه توزیع گسترده، قطعات و لوازم خودرو با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و با رعایت استانداردهای بین‌المللی، قطعات و لوازم خودروی با کیفیت بالا را تولید می‌کند.

مشخصات سرسیلندر پژو 405  بوش ایران

سر سیلندر بوش ایران

سرسیلندر پژو 405 بوش ایران از جنس چدن و آلیاژهای الومینیوم در قالب‌های مخصوص ساخته شده است. این سرسیلندر برای خودروهای پژو 405، سمند، پرشیا، موتورهای XU7 قابل استفاده می‌باشد. همچنین در دو نوع خودروهای دوگانه سوز و تک سوز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جهت مشاهده قیمت و خرید سرسیلندر پژو 405 بوش ایران بر روی لینک کلیک کنید.

سرسیلندر پژو 405 دنا بهریز

شرکت دنا بهریز آلومینیوم فعالیت خود را از سال 1395 با هدف تولید انواع سرسیلندر خودرو به روش ریخته گری و ماشین کاری آغاز کرد. این شرکت توانسته جایگاهش را در صنعت قطعه سازی کشور تثبیت کند. همچنین در تأمین نیاز بخشی از خطوط تولید خودروسازان کشور و بازار قطعات یدکی حضور پررنگی داشته باشد. محصولات دنا بهریز به دلیل قیمت مناسب، کیفیت بالا و دوام، اعتماد مشتریان زیادی را جلب کرده. دنا بهریز آلومینیوم علاوه بر تولید سرسیلندر پژو 405 در انواع تک سوز و دوگانه سوز، سرسیلندر خودروهای پراید، نیسان و TU5 را نیز تولید و بازار قطعات یدکی عرضه می‌کند.

مشخصات سرسیلندر پژو 405 دنا بهریز

سر سیلندر 405 دنا بهریز

سرسیلندر پژو 405 دنا بهریز از جنس آلومینیوم ساخته و دارای گارانتی شرکتی می‌باشد. وزن این قطعه 12 کیلوگرم است. سرسیلندر پژو 405 با کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده است. این سیلندر قابلیت نصب بر روی خودروهای بنزینی و گازسوز را دارد.

جهت مشاهده قیمت و خرید سرسیلندر پژو 405 دنا بهریز بر روی لینک کلیک کنید.

خرید سرسیلندر خودرو

در نهایت، خرید سرسیلندر خودرو می‌تواند به صرفه‌ترین راه برای تعمیر و نگهداری خودرو باشد، اما باید به انتخاب قطعات با کیفیت و مورد تایید توجه کنید تا از عملکرد صحیح و بالای خودرو خود اطمینان حاصل کنید. در اینجا ما به معرفی چند سرسیلندر باکیفیت از برندهای معتبر پرداختیم و شما میتوانید برای خرید به فروشگاه وندایدک مراجعه نمایید. وندایدک ارائه‌دهنده انواع سرسیلندر خودرو به قیمت بازار، آماده ثبت سفارش شما می‌باشد. شما میتوانید با شماره 09124176365 برای مشاوره قبل از خرید با ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو