ثبت نام مجدد طرح خودرو داخلی ویژه متقاضیان جا افتاده
اخبار بروز

تمدید ثبت نام طرح خودروهای داخلی برای جاماندگان

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره بر اینکه: سایت سامانه یکپارچه خودروهای داخلی روز سه شنبه هفتم فروردین ماه 1402 بسته و ثبت‌ نام به پایان می‌رسد. فعال شدن مجدد سایت برای ثبت‌نام طی روزهای ١۶ لغایت ١٨ فروردین خبر داد!

ثبت نام طرح خودروهای داخلی

به گزارش وندایدک برای تعدادی از جاماندگان ثبت‌ نام طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی که به دلایل مختلف از جمله عدم به‌ موقع ارسال اسامی افراد حائز شرایط توسط بانک‌ ها، نتوانسته‌ اند طی چهار روز موعد ثبت‌ نام پیش از سال (٢۶ تا ٢٩ فروردین ماه) ثبت‌ درخواست خودرویی خود را انجام دهند. سایت سامانه یکپارچه مجدد از روز دوشنبه هفتم فروردین ماه بازگشایی شد و مقرر شد تا امروز سه‌ شنبه هشتم فروردین این امکان فراهم باشد که افراد دارای حساب وکالتی به‌ نام سازمان حمایت که وجه ۱۰۰ میلیون تومان را در حساب مذکور مسدود کرده‌اند، بتوانند ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

خرید عمده لوازم یدکی به قیمت بازار!

ثبت نام مجدد سامانه یکپارچه 16 الی 18 فروردین ماه

امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در صفحه توییتر خود از بازگشایی مجدد سایت سامانه در روزهای ١۶ تا ١٨ فروردین ماه به سبب اینکه هنوز برای بانک‌ ها اسامی افراد دارای حساب وکالتی را اعلام نکرده‌اند، خبر داد.

ثبت-نام-مجدد-خودروهای-داخلی

طبق آنچه که وی اعلام کرده است:

ثبت‌ نام خودروهای داخلی روز سه شنبه به پایان می‌رسد. با توجه به اینکه برخی بانک‌ ها هنوز لیست افرادی که در موعد مقرر ٢٠ تا ٢٣ اسفند ماه، حساب وکالتی به‌ نام سازمان حمایت ایجاد کرده‌اند، را اعلام نکرده‌اند، مقرر شد در روزهای ١۶ تا ١٨ فروردین ماه، سامانه فقط برای ثبت‌نام این متقاضیان باز شود.

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید بغل یاتاقان

ثبت نام مجدد طرح خودروهای داخلی

این دو مرحله بازگشایی سایت سامانه esalecar.ir در روزهای ۷ و ۸ فروردین و مجدد ۱۶ تا ۱۸ فروردین، برای افرادی این امکان ثبت‌ نام را فراهم می‌کند که حساب وکالتی به‌ نام سازمان حمایت و واریز وجه داشته‌‌اند. این کوتاهی بانک‌ها در ارسال اسامی، منجر به این تمدیدها شده است. نکته قابل توجه این است که به سبب اینکه قبل از این موعد برای تعریف حساب وکالتی (٢٠-٢٣ اسفند)، مشتریان تعریف حساب وکالتی به نام ایران‌ خودرو داشتند. با اطلاعات اشتباه برخی بانک‌‌ها، تصور کردند با همان حساب وکالتی ایران‌ خودرو می‌توانند در طرح یکپارچه خودروهای داخلی هم شرکت کنند. اما باتوجه به قانون هر حساب وکالتی تنها باید به نام سازمان حمایت باشد، از لیست افراد مجاز به ثبت‌ نام حذف شدند.

اخبار بیشتر: عرضه خودروهای وارداتی ۲۷ اسفند 1401 قرعه‌کشی به تاریخ پیوست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب من
جستجو